My lovely followers

Search This Blog

Translate

Tuesday, October 22, 2013

Fall In Love Nails

Salutare tuturor!
"Toamna este o a doua primavara, cand fiecare frunza e o floare!"
                                                           Albert Camus

Dap, ador toamna, si tocmai de aceea am realizat o manichiura care imita structura frunzelor de toamna.
Hai sa va arat despre ce este vorba.


Am inceput totul prin aplicarea unui base coat de la Miss Sporty care este totodata si un tratament foarte bun.


Fiecare unghie a fost mangaiata de cate o oja in culorile toamnei: verde army -Rapsodi #349
portocaliu cu irizatii aurii -Flormar #JG453
rosu aprins - Gabrini # S08
auriu - Gabrini#357
verde cu irizatii aurii -Flormar #U30


Cu ajutorul unui buretel am presarat din magia celor 5 culori pe toate degetele, apoi am chemat toamna cu ajutorul ojei  galbene care crapa de la Flormar.


La final, am sigilat totul cu un top coat de la Flormar si gata!
Astept cu mare drag comentariile voastre sincere si ne vedem data viitoare cu un model de Halloween.


Toate cele bune si o toamna frumoasa!

4 comments:

  1. Modelul e foarte frumos<3
    Imi plac pozele si cum ti-ai scos in evidenta unghiutzele<3
    pupici:*

    ReplyDelete
  2. It's really beautiful with the great autumn colors you used :)

    ReplyDelete
  3. Arata minunat! Imi place mult :*

    ReplyDelete

Thank you kind for your wonderful comments and of course for taking a moment from your precious time to write your beautiful words here. Kisses and I hope you enjoyed.