My lovely followers

Search This Blog

Translate

Friday, September 6, 2013

Sunflower Nails

Salutare tuturor!
Azi, vin cu o noua manichiura draguta si foarte usor de realizat.
Week-end-urile trecute am tot fost plecata, iar pe drum am intalnit foarte des campuri pline cu floarea soarelui - florile mele preferate.
La intors, nu am rezistat tentatiei, si mi-am cules si eu un mic buchetel pentru acasa.
Manichiura de azi, nu este una stralucita, insa " talentul meu fara margini :)))" a iesit la iveala si a rezultat ceva dragut.
Sigur, se putea mult mai bine, dar imi trebuie mult exercitiu chiar daca talentul e cam lipsa :))
Tot ce stiu e ca nu trebuie sa te descurajezi si sa incerci pana relizezi ceea ce ti-ai dorit.
Iata si manichiura!


Mai intai de toate am aplicat  o baza, iar apoi am aplicat acea nuanta de portocaliu de la Maybelline Color Show #342 Coral Craze pe 3 degete aleatorii.
Pe 2 dintre degete am aplicat un maroniu cu frumoase reflexii verzui si aurii de la Flormar #U30.


Florile le-am desenat cu ajutorul acrilicelor, care mi-au creat ceva probleme, in sensul ca nu vroiau sa adere pe oja deloc.


Micile punctulete verzi, se vor a fi frunzulite abstracte si au fost realizate cu ajutorul ojei de la Flormar in nuanta #49.


La final, am adaugat pe toate unghiile un strat de oja transparenta cu multe particule aurii pentru un strop de stralucire. Este vorba despre oja de la Flormar Supershine Miracle in nuanta #U01.
Astept cu mare drag comentariile voastre sincere.
Pana data viitoare, toate cele bune.

3 comments:

  1. Cum poti sa zici ca n-ai talent! Ti-au iesit suuuuper faineee ^^

    ReplyDelete
  2. Chiar asa, daca nici tu nu ai talent..... Au iesit foarte dragute

    ReplyDelete
  3. This is so gorgeous, it's so well painted :)

    ReplyDelete

Thank you kind for your wonderful comments and of course for taking a moment from your precious time to write your beautiful words here. Kisses and I hope you enjoyed.