My lovely followers

Search This Blog

Translate

Tuesday, August 27, 2013

Sneaky Peaky Snake Nails

Salutare fetelor!
Azi v-am pregatit o manichiura serpeasca :)
Am tot vazut tutoriale de acest gen, si mi-am dorit foarte tare sa realizez si eu o astfel de manichiura.
A fost ceva mai dificil in alegerea nuantelor, dar, intr-un final, m-am descurcat.
Va las cu pozele si cu cateva cunvinte despre unghiute asa cum v-am obisnuit.


Pentru inceput, va rog sa faceti abstractie de forma unghiilor mele. Dupa cum v-am mai spus in postarea anterioara, am tipsuri cu gel puse de o tipa incepatoare.


Pentru inceput, am folosit o baza de la Flormar. Mai apoi am folosit o nuanta cromata absolut superba de auriu cu reflexe verzui de la Flormar # Duo Chrome DC02 ca si baza.


M-am folosit mai apoi de o bucata de tiul pe care l-am tinut perfect intins pe unghie, iar cu ajutorul unui buretel pentru fond de ten, am tapotat pe rand si le-am amestecat pe ici pe colo pe frumoasele oje de la Flormar, in ordinea de pe tricou :)
1. nuanta ruginie cu reflexe rosiatice si aramii Superhine Miracle #U34
2. Nuanta de verde inchis metalizat #435.


Asa am realizat un frumos imprimeu de piele de sarpe, iar pentru mai multa stralucire, am adaugat doar pe varfuri o oja cu glitter hexagonal aurie de la Essence.


Pentru ca look-ul sa fie complet, am adaugat in zona centrala, aproape de cuticula, cate o tinta aurie.


Mie una imi place foarte mult efectul creat si rezultatul final.
Voi ce parere aveti?
Astept cu mare drag comentariile voastre sincere.
Va pup si va urez toate cele bune pana data viitoare.

10 comments:

Thank you kind for your wonderful comments and of course for taking a moment from your precious time to write your beautiful words here. Kisses and I hope you enjoyed.