My lovely followers

Search This Blog

Translate

Tuesday, July 16, 2013

Neon Maniac

Salutare fetelor!
Azi va sunt datoare cu o manichiura foarte simpla si de efect.
Culorile neon inca sunt in trend in aceasta vara, asa ca vin si eu sa va incant cu o culoare absolut adorabila.
Imaginile de mai jos va vor convinge ca am dreptate.


Ei, ce v-am spus eu. Mie imi place asa de tare, incat, daca ar exista oja semipermanenta in aceasta nuanta, mi-as achizitiona una fara discutie.



Povestea a inceput cu aplicarea bazei de la Essence. Am aplicat mai apoi superbitatea de la Just in nuanta #131, si m-am ajutat de punctator  sa adaug cateva bulinute negre.


Am aplicat pe inelar cate un sticker de la Essence si apoi am sigilat totul cu un Top Coat tot de la Just.
Acest model se realizeaza atat de simplu si are un impact vizual atat de mare.
Ce sa va mai zic, cu un efort minim va bucurati de o manichiura WaW :)


Sper ca va place aceasta nuanta superba, si va astept cu mare drag comentariile.

Numai bine, pana data viitoare.

7 comments:

  1. Superba nuanta! De unde se pot achitiona ojele astea minunate?

    ReplyDelete
  2. Frumoasa nuanta!
    Manichiura este superba :x

    ReplyDelete
  3. Culoarea ojei este foarte frumoasa,iar modelul arata minunat pe unghiile tale lungi. :*

    ReplyDelete
  4. Vaaaaaaai, ma omori cu unghiutele tale superbeee :X:X imi plac e la nebunie manichiuraaaa!!

    ReplyDelete
  5. That's a really hot and pretty mani - ready for summer :)

    ReplyDelete
  6. Chiar ca wow, arata foarte bine

    ReplyDelete

Thank you kind for your wonderful comments and of course for taking a moment from your precious time to write your beautiful words here. Kisses and I hope you enjoyed.