My lovely followers

Search This Blog

Translate

Friday, June 21, 2013

Rare Pearl

Salutare fetelor!
Saptamana trecuta v-am colorat privirile cu o manichiura french neon.
Azi va voi arata o manichiura clasica french care este foarte zambareata.
Este adevarat ca nu am rezistat si am adaugat si un strop de sclipici ca sa ma reprezinte.
In aceasta perioada au inceput nuntile si cred ca aceasta manichiura se preteaza la o mireasa nonconformista sau la domnisoarele de onoare.
Va las cu imaginile.


Haideti sa va spun cateva cuvinte despre realizarea acestei manichiuri.
Am inceput prin a aplica o baza de la Essence dupa care am aplicat o nuanta superba de roz de la Gabrini numarul 309
Cu ajutorul unei pensule si oja alba de la Flormar am delimitat linia zambetului si am realizat un french zambaret.


La final (pentru ca mi s-au parut prea simple) am adaugat un strat de oja cu particule aurii de la Flormar Supershine.
Oja este divina si o voi folosi cu mare placere si pe o baza neagra.
Ultimul pas este aplicarea Top Coat-ului, in cazul meu de la Farmec.


Sper din tot sufletul ca v-a placut manichiura si stiu ca este simpla si nu ma caracterizeaza dar,  cateodata ''Les is more''.

Va pup si ne vedem data viitoare cu o manichiura realizata cu una dintre faimoasele oje Jolly Jewel de la GR.

9 comments:

  1. Ce unghii superbe ai! Arata extrem de frumos si finut french-ul facut de tine. Imi place ff mult. Felicitari!

    ReplyDelete
  2. Ai schimbat forma la unghii. Arata foarte bine, iar acum am inceput sa vorbim profesional.
    Vezi sa nu iti miercuri sa aduci oja, sa mai incercam modele noi.

    ReplyDelete
  3. Foarte finuta manichiura :) pe mine nu prea ma incanta frenchul simplu, dar asa cred ca l-as purta

    ReplyDelete
  4. Ce frumooos!Eu as purta modelul acesta chiar si la nunta dar si in timpul liber.As incerca si cu o baza de culaorea piersicii sa vad cum vine :D

    ReplyDelete
  5. Ce frumos arata! Mai ales pe unghii asa de lungi :)

    ReplyDelete
  6. Mie una mi se pare o manichiura foarte simpatica :-D nici prea simpla nici prea incarcata, e undeva intre. Nu consider ca trebuie sa fi neaparat o mireasa noncoformista ca sa porti asa ceva :-D eu le vad chiar perfecte pentru ziua nuntii :-D si nu numai !

    Www.daliacighir.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. simpla, eleganta si de efect :)

    ReplyDelete
  8. O manichiura simpla, dar arata perfect, mai ales ca ai adaugat si putin sclipici :)

    ReplyDelete
  9. Ce frumoase si elegante sunt :X

    ReplyDelete

Thank you kind for your wonderful comments and of course for taking a moment from your precious time to write your beautiful words here. Kisses and I hope you enjoyed.