My lovely followers

Search This Blog

Translate

Saturday, May 18, 2013

The Swirls of Summer

Salutare fetelor!
E weekend si chiar era si vremea unei noi manichiuri, de data aceasta de vara.
Vremea e din ce in ce mai frumoasa si mai calduroasa si m-am gandit ca o manichiura colorata va reusi sa tina pasul cu ea.
Haideti sa vedeti despre ce e vorba si daca se potriveste cu titlul dat  


De data aceasta a fost acasa "my dear Hubby". Cu aceasta ocazie ii multumeste enorm si mana mea dreapta pentru ca a iesit din anonimat :))))
Culorile vinovate de acest model inedit sunt "Wink wink twinkle - Color Club" si Golden Rose in nuanta # 222.
Ambele sunt fabuloase si voi abuza cu siguranta de le in aceasta vara.


Dupa ce am aplicat o baza de la Essence, am aplicat un Optical Whitener de la Flormar pentru a evita tenta de galben ce inca o au unghiile mele :(
Apoi am flosit minunatiile de culori alternativ, intr-un french mai rotunjit.
M-am folosit ulterior de ajutorul unei pensule si a acrilicului negru pentru a desena diverse " forme de vartejuri". Am aplicat toap coat, et.........voilaaa!


 Sper din tot sufletul sa va placa.
Pana data viitoare, toate cele bune!

12 comments:

  1. Vai ce frumoase sunt!Imi plac la nebunie! <3

    ReplyDelete
  2. Ce frumoasa e manichiura, arata foarte bine unghiutele tale! Pup!

    ReplyDelete
  3. Este incantator modelul si culorile folosite. Ai unghiile asa lungi si arata frumos rau modelul sub forma de french.

    ReplyDelete
  4. Ce frumoasa e :* este asa de delicata si draguta

    ReplyDelete
  5. ti-a iesit superb frenchul si vartejurile, iar unghiutele arata minunat,te pup :D

    ReplyDelete
  6. superbisime!:X
    http://miss-lorrie.blogspot.ro/

    ReplyDelete
  7. superba manichiura. Pur si simplu superba!
    Pupici

    ReplyDelete
  8. Oaaaai, ce frumoase suuunt :X:X imi plac tare mult! Sunt asa eleganteee :)

    ReplyDelete

Thank you kind for your wonderful comments and of course for taking a moment from your precious time to write your beautiful words here. Kisses and I hope you enjoyed.