My lovely followers

Search This Blog

Translate

Friday, May 10, 2013

Nothing says Spring like Leopard Print

Salutare dragelor!
Long time no see. 
Am revenit dintr-o vacanta mult prea scurta zic eu.
Am colindat prin Braila, Vrancea, si am trecut muntii de 2 ori pentru a ajunge in Tirgu-Jiu.
Am vizitat cascade, munti, poenite, paduri, dar cel mai important familia si bunicii.
In tot acest timp, dupa cum v-am anuntat si in post-urile precedente, unghiutele mele au stat la adapost, iar cuticulele au beneficiat de privilegiul de a nu fi taiate de 3 saptamani.
Simt ca sunt in sevraj, mai ales ca nu arata prea bine.
Dar pentru ca azi va voi prezenta manichiura mea leopard print abstract, voi rezerva o alta postare pentru a va povesti despre lupta mea impotriva taierii cuticulelor.
Va promit ca voi veni cu o poveste intreaga.
Acum sa va arat ce mi-a iesit.
Se vede ca mi-am iesit din mana? ;)


Am inceput prin a aplica o baza de la Essence. Este in teste, asa ca nu va pot da mai multe detalii decat dupa ce o voi aplica de mai multe ori sa-mi pot face o idee.


 Am aplicat o oja nude cu usoare irizatii aurii de la Flormar in nuanta # M122.
Am continuat prin a adauga puncte colorate cu ajutorul unui punctator si apoi m-am jucat cu negrul incercand sa creez un model de print abstract.
 M-am gandit ca modelul va arata mai interesant daca aplic si un strat de lac mat de la Color Club peste model. Efectul creat este chiar inedit si imi place tare mult. Lacul este chiar bun. Nici nu se compara cu cel de la Flormar care nu matifia mai deloc.
Sper sa va placa si sa ma iertati pentru absenta.
Numai bine pana data viitoare si va las cu o floare de Trandafir Japonez pe care am gasit-o inflorita cand m-am intors! 

P.S - Este floarea de pe scara, de la usa apartamentului (in cazul in care va intrebati de ce este fundalul asa de albastru lucios si tipator :) 

21 comments:

  1. Ce mult am absentat si eu de pe blogul tau :">
    Acum unghiile tale arata foarte bine si sunt asa de luuungi, de model nici nu mai spun - e superb!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc frumos Roxy. Imi cer scuze ca si eu am absentat de pe blogul tau :(

      Delete
  2. <3 <3 Ce manichiura adorabila, ti-au crescut tare frumos unghiutele! Pup!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merci frumos Georgiana. Incep sa constientizez ca trebuie sa arate si sanatoase. Din pacate eu trebuie sa astept cam jumatate de an ca sa scap de niste pete albe tare inestetice :(

      Delete
  3. This is so beautiful and I love the bold colors!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you Maria, you are always so kind. Kiss you.

      Delete
  4. Wow, cat de frumos e modelul. Imi place, ca este colorat. Iar trandafirul este foarte frumos. Si ai mei au inflorit in balcon. Am unu ciclam si unu piersica. Bine ai revenit din concediu.

    ReplyDelete
  5. Ce bine arata!
    Cand imi mai cresc unghiile asa o sa mi le fac ... abia astept :x
    http://btl-allysa.blogspot.ro/ e blogul meu daca iti place aboneaza-te :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Foarte in teresant blogul tau. M-am abonat deja :D

      Delete
  6. Super dragute si colorate, sunt perfecte pentru vara :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Carla, esti o draguta ca intotdeauna. Pupici.

      Delete
  7. Superb putin spus! Bravo!!
    Nicola http://foxxynico.blogspot.ro/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh, merci frumos pentru comentariul inaltator.

      Delete
  8. Merci Mada. Sa purtam culori cat mai vii, zic :)

    ReplyDelete
  9. great nails, I will follow you with pleasure :-)))

    ReplyDelete
  10. Superb modelul ! Felicitari pentru rabdare si talent :-D

    ReplyDelete

Thank you kind for your wonderful comments and of course for taking a moment from your precious time to write your beautiful words here. Kisses and I hope you enjoyed.