My lovely followers

Search This Blog

Translate

Friday, April 5, 2013

Flower Wednesday - Week 1

Salutare fetelor!
Imi cer mii de scuze pentru intarziere, insa m-am angrenat si in alte proiecte in ceea ce priveste job-ul, asa ca postarile vor fi mai rare si pe fuga.
Voi incerca din tot sufletul sa tin pasul cu aceasta colaborare si, in cazul in care mai intarzii va rog din tot sufletul sa ma iertati.
La initiativa Agotei Ser (http://www.nailglaze.com/2013/04/flower-wednesday-day-1.html), vom posta intreaga luna, in fiecare miercuri  cate o manichiura dedicata florilor. 
Nu-i asa ca este o idee minunata?
Sa trecem la treaba!




 Am realizat 2 manichiuri florale si am schimbat fondul si floricelele de pe degetul inelar.
 Trebuie sa recunosc faptul ca prima manichiura nu este asa de reusita, insa a doua imi place mai mult. PArca denota mai multa veselie.

 Am folosit si nunate de albastru deoarece eu inca mai sustin "Constientizarea Autismului" aceasta saptamana si voi incerca pe cat posibil sa folosesc nuante de albastru in toate manichiurile de aceasta saptamana.
Sper sa va placa si sa treceti si pe la fetele care ni s-au alaturat in aceasta colaborare florala:
1.Agota - http://www.nailglaze.com/- multumim pentru initiativa


Va pup si toate cele bune pana data viitoare!

13 comments:

  1. Mie imi plac ambele variante :D sunt foarte dragute si vesele! ^^

    ReplyDelete
  2. Ma bucur ca ai reusit sa postezi.
    Ce-a dea doua manichiura este si preferata mea. Imi aminteste de aceste ceramici (http://www.viator.com/photos/Amsterdam-tours/Holland-in-One-Day-Sightseeing-Tour/989049) care mie imi plac foarte mult.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh, da, chiar aduce putin. Merci de initiativa si de comment. Pup.

      Delete
  3. Mie imi place mai mult prima :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merci Carla, ma bucur tare mult ca-ti place.

      Delete
  4. Sunt atat de frumoase amandoua... Imi plac mult floricele de pe inelar al celei de a doua :)

    ReplyDelete
  5. Cea de-a doua imi place foarte mult :)

    http://missingpieceofmypuzzle.blogspot.ro/

    ReplyDelete

Thank you kind for your wonderful comments and of course for taking a moment from your precious time to write your beautiful words here. Kisses and I hope you enjoyed.