My lovely followers

Search This Blog

Translate

Monday, March 11, 2013

The Story of a Purrrrfect Life

Salutare fetelor!!!!
Eu sunt Tasha soft paws si cred cu tarie ca sunteti tare curioase/curiosi sa stiti cum este viata mea de zi cu zi.
Sunt un metish de rang inalt si convietuiesc cu stapanii mei intr-un apartament cu 3 camere din Bucuresti.

Aventura mea prin viata a inceput in urma cu 4 ani si 7 luni. Am 4 surori si 3 frati si niste parinti de rasa. Mama: o albastru de Rusia superbaaa, Tata: un british shorthair golden shaded.
Intr-o zi am fost luata de langa fratii si parintii mei de catre Asociatia Gia. Motivele nu le stiu nici acum,insa stiu ca sunt foarte fericita si rasfatata alaturi de stapanii mei actuali sau mai bine zis "supusii mei". Am fost luata in mare graba si nu am apucat sa iau vreo poza cu familia mea, ca tare as fi vrut sa va arat si voua cat de frumosi sunt parintii mei.

De mica am adoptat un stil de viata sanatos. Mananc numai mancare de calitate, iar de cand am fost castrata, m-am hotarat sa tin o dieta usoara.
Am o multime de jucarii, dar cel mai mult imi place sa ma joc cu laserul si ascunselea.
Acest soricel este jucaria mea preferata.

Am o personalitate destul de complexa. Sunt mofturoasa, jucausa, sensibila, foarte iubitoare(numai atunci cand vreau eu),am un tors senzual, imi place sa alerg prin toata casa,sunt si timida, mai ales in preajma strainilor,sunt foarte posesiva si geloasa, nu accept alte pisici pe teritoriul meu.
Sunt si foarte inteligenta, deschid cu usurinta usi,imi fac nevoile la toaleta dar nu stiu sa trag si apa.Multora nu le venea a crede si stapanii m-au facut vedeta chiar si pe toaleta. E adevarat ca am invatat in timp, insa acum chiar si eu sunt mandra de mine.
Imi place foarte mult sa-mi petrec timpul lenevind pe chestii pufoase si neaparat sa fie rosii. Da, am o obsesie pentru culoarea rosie. Ce sa zic, aici seman si eu cu stapana mea.Dar cel mai mult imi place sa ma tolanesc si chiar sa-mi fac un culcus calduros si confortabil din hainele stapanilor uitate pe pat.Cand am chef sa fiu printesa, ma duc in dormitor si ma asez pe pernele pe care dorm stapanii mei. Ah, ce rasfat.

Sunt constienta ca sunt pisica si tocmai de aceea stapanii mei ma apreciaza, lucrurile uzuale pentru mine, sunt curiozitati pentru ei.Se minuneaza, rad de mine, isi dau coate, ma lauda, iar eu nu fac decat sa ma ling si sa ma port exact ca o pisica. Sau sa ma joc cu coada, sau sa ma cert cu pasarile de afara, sau sa atac masina de spalat, sa ma iau la trante cu furtunul de la aspirator, sa mai mananc care o frunza din plantele lor preferate,sa mai deschid vreo usa, sa ma ascund si sa nu ma gaseasca un timp destul de indelungat, sa beau apa in timp ce-mi misc labutele din fata si pare ca fac "walk on the moon dance". Cine-i mai intelege?
Azi sunt mahnita pentru ca mi-au descoperit jurnalul si mi-au patruns in intimitate. I-l tineam ascuns undeva intre toaleta si chiveta. Asa cevaaaaa!!!Oricum nu am scris prea mult, ca am ramas fara pix.  Dar i-am iertat pana la urma, dupa multe mangaieri, mancare , joaca. 
Iata cum imi petrec eu majoritatea timpului:
Este noapte. Stapana se trezeste din somn insetata.Se duce la bucatarie sa-si ia un pahar cu apa. Este momentul sa actionez si sa ma tolanesc repede in locul ei cald. Upss, cred ca s-a speriat foarte tareeee.Eu zic ca nu avea de ce. Cred ca e tare placut sa dai de ceva pufos in pat.

 Inainte sa plece la serviciu, stapana isi scoate multe haine din sifonier si le aseaza pe pat, apoi se duce sa faca un dus. Este timpul sa actionez si sa-mi fac un culcus exact in mijlocul lor. N-am inteles niciodata de ce se inroseste la fata si scoate niste sunete foarte zgomotoase si ciudate si ma face sa ma ascund sub canapea. Apoi ia o chestie alba lipicioasa si curata toata blana de pe haine.Mie imi placea aspectul pufos. Hainele par mai inetresante.
Va spuneam ca am multe jucarii cu care ma joc atunci cand stapanii mei sunt plecati. Seara ei le strang si le pun intr-un loc anume. Noaptea nu am ce face, le scot si incep sa ma joc cu ele.Reactia lor ma deranjeaza de fiecare data. Mi le ia si le ascund. Trebuie sa stau treaza pana dimineata ca sa le caut. Apoi sunt foarte obosita si trebuie sa dorm aproape toata ziua.

Va spuneam ca imi place rosul.
 Am o canapea rosie pe care lenevesc in fiecare zi.
 Am fular rosu, si-l port doar pe 25 decembrie.
 Culcusul meu special este tot rosu. L-am marcat cu cateva labute sa se stie ca oamenii nu au voie aici.
 Cand eram mica aveam jucarii cu rosu.
Cel mai bine dorm pe o pernuta rosie. imi stimuleaza memoria.
 Cand ma plictisesc de somn, ma uit putin la televizor.
Imi plac in special canalele care-mi furnizeaza informatii despre animale. Mai invat si eu una alta despre vietile lor. Spre exemplu am invatat cum sa hibernez de la ursi. Tare, nu?
Imi fac gherutele cu oja. Am vazut niste modele tari pe blogurile la care s-a abonat stapana mea.
Imi fac un machiaj mai special. Obisnuiesc ca zilnic sa ma dau cu creion dermatograf  pe linia apei. Imi scoate ochii in evidenta.

Dupa ce-mi aranjez blanita, verific daca e in regula. Imi place sa ma privesc in oglinda. Sunt asa draguta.
Uneori imi decorez blanita cu stelute. Imi amintesc de mare.
Zilnic privesc pe fereastra, lumea, masinile, pasarile.
Cand stapanul nu mai face fata, il ajut sa-si termine proiectele la timp.
Daca va uitati prin Bucuresti gasiti multe fatade proiectate de mine.
Cand se mai incalzeste, indraznesc sa ies si sa vanez pasarele. Nu am sarit niciodata de la etajul 4. Momentan nu sunt curiaosa sa vad cum este.
Tot ce fosneste imi capteaza atentia pe loc.Mi se maresc pupilele si devin foarte haioasa.
Imi place sa fac baita. Samponul meu preferat este Charmy 7. Imi face blanita moale si pufoasa si-mi da un miros placut.
Stapana ma usuca cu ajutorul feonului dar imi place sa stau pe calorifer si sa-mi usuc si blanita de be burtica.
Apoi devin foarte obosita si incerc sa ma odihnesc.
Chiar daca stapanii ma deranjeaza, eu ma incapatanez sa adorm.
In cele din urma reusesc, dar iepureste.
 Cand eram mica, am invatat sa scot limba. Am vazut ca tuturor li se pare amauzant asa ca mi-am pastrat obiceiul.



Cred ca am dezvaluit cam multe din viata mea de felina, asa ca ma voi opri aici. Cam atat. E greu sa scrii cand nu ai degete opozabile. 
Am vazut multe pisici si motani prin blogosfera si mi-as dori sa aflu mai multe despre ei/ele.Imi place mult de Yoshi, Tumi si pisica neagra a Georgianei de la http://rainbowsinajar.blogspot.ro/
Toate cele bune. 
Cu drag, 
        Tasha.
The Story of a Purrrrfect Life
by Tasha Soft Paws
















21 comments:

  1. Unfortunately I don't understand what you wrote - but I love the photos of your gorgeous cat :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Well, the entire story is about my cat Tasha and her purfect life. Kisses.

      Delete
  2. Ufff superba imi plac foarte mult pisicile,si nu numai pentru ca sunt o iubitoare de animale:) iar aceasta rasa e preferata mea<3 pup

    ReplyDelete
  3. Vaaai, ce-mi place cum ai scris :X pisicuta talentata ce esti tu, te pricepi la scris, esti si tare frumoasa, ce sa mai zic? Cred ca iti faci stapanii tare fericiti :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stapanii mei sunt foarte fericiti, mai ales cand trebuie sa curete dupa mine zilnic :).
      Pupicei de la Tasha.

      Delete
  4. Nici nu stiu cu se sa incep. Ai o maniera de a scrie tare captivanta, am intrat rapid in poveste si asociam totul cu pozele. In acelasi timp exclamam: "Heeeeei si Tiki mea face asta" (Tiki fiind pisica mea batrana dar tare frumoasa, de 12 ani) "In sfarsit inca o pisica care face la WC. Oare trage si de hartia iginienca si o face ferfelita?" Iar la partea cu hainele nu pot decat sa iti spun ca Tasha ta are ceva rude mai indepartate. Cum aduc hainele de pe uscator cum hop top direct in mijlocul lor. Cum ma dezbrac sau imi pregatesc hainele cum ma pandeste si isi face un culcus frumusel si calduros. Iar cand nu gaseste nici stapanii acasa si nici haine aruncate (suntem ordonati de felul nostru) se gandeste ca n-ar strica sa deschida usa dulapurilor aflate la inaltimea ei si sa traga toata hainele afara pentru a-si crea propriul culcus. Ca deh, in lipsa noastra nici macar perna de boier nu mai e atractiva :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merci frumos Deeb. As vrea tare mult sa o cunosc pe Tiki. Ma bucur ca si ea isi face nevoile la toaleta (nu-i asa ca-i de vis? no more litter cleaning!!). Tasha nu trage hartia igienica spre multumirea mea :).
      Ha, ha , la partea cu hainele e super -tare. Cred ca toate fac la fel :)).
      Faza cu dulapul e tare - cred ca se chinuie ceva sa-l deschida pana sa ajunga la comoara cu haine si sa se aseze ca o pritesica fix in mijloc.
      Pupici si merci inca o data ca ai dezvaluit si putin din viata lui Tiki.

      Delete
  5. mi-a placut totul.. postarea... pozele..
    ai scris atat de frumos.. ca aveam impresia ca scrie chiar tasha.. :D
    felcitari
    sa mai faci astfel de postari
    te pupic!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merci frumos. Cu siguranta voi mai face. Ma bucur mult ca ti-a placut. Kisses.

      Delete
  6. Vai, e absolut superba Tasha ❤❤❤
    Si si-a spus povestea intr-un mare fel :) ❤

    ReplyDelete
  7. Deci da. Deci te ador! Deci esti o draguta si o haioasa!
    Nu, vedeto, nu de tine vorbesc, ci de stapana ta! Felicitari, ma abonez chiar acum! :*

    ReplyDelete

Thank you kind for your wonderful comments and of course for taking a moment from your precious time to write your beautiful words here. Kisses and I hope you enjoyed.