My lovely followers

Search This Blog

Translate

Tuesday, March 26, 2013

And it's PINK on the title

Salutare fetelor!!!
Ei, iata ca afara ninge si viscoleste, si eu voi incerca necontenit sa readuc primavara inapoi prin culori tari si pastelate.
Manichiura de azi se bazeaza in principal pe roz si este accentuata de un auriu arzator, asa ca soarele ce nu vrea sa se mai arate.
Sa trecem la treaba:

 Am pregatit unghiutele cu ajutorul unei baze 5 in 1 de la Flormar ce protejeaza unghiile naturale.
Degetul aratator a fost invaluit intr-un bleo neon de la Flormar in nuanta  N002.
 Tot aratatorul a primit o atentie deosebita cu ajutorul unor bilute caviar si a unei pietricele aurii.
 Trecem la inelar si degetul mic.Au avut doleanta sa fie roz aprins si sa le revina dreptul de a chema primavara inapoi. Le-am ascultat pe loc si le-am imputernicit printr-un animal print auriu si un lantisor realizat cu ajutorul margelelor caviar.
 Pentru mai multa eleganta, degetul mare si inelarul au fost incoronate cu un auriu de la Essence "Make it Golden". Lor le-a revenit sarcina de a straluci si de a ambitiona soarele ce absenteaza in momentul de fata.
 A rezultat un model pastelat si stralucitor ce-mi place tare mult si-mi inveseleste ziua.
 Produsele folosite:
Ne vedem data viitoare u o manichiura verde lime, si sa speram ca si cu o vreme frumoasa.
Toate cele bune.

10 comments:

  1. Cat de frumoase sunttt<3 ai ales niste culori minunate si placute ochiului:) te pup:*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma bucur tare mult ca-ti plac. Si mie imi plac tare mult culorile. Pupicei.

      Delete
  2. Ce simpatice sunt! Si de efect, mai ales accentele aurii sunt superbe!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merci mult Roxy. Accentele aurii imi plac si mie tare mult , insa nu sa le si curat. :)) Pupici.

      Delete
  3. OHMG this is so beautiful and super festive too!

    ReplyDelete
    Replies
    1. thank you Maria for your kind comment. Kisses.

      Delete
  4. Replies
    1. Merci frumos Georgiana. Ma bucur tare mult ca-ti plac. Kiss you.

      Delete
  5. Awww, ce dragalase sunt!! Parca ai fi o printesica :*

    ReplyDelete
  6. Que lindas em love. Beijos♥

    www.sempremissmakeup.blogspot.com.br

    ReplyDelete

Thank you kind for your wonderful comments and of course for taking a moment from your precious time to write your beautiful words here. Kisses and I hope you enjoyed.