My lovely followers

Search This Blog

Translate

Tuesday, January 1, 2013

Black and white challange

Salutare!!!!!! A venit si 2013 cu pasi foarte repezi. Fetele de la Crumpets au inceput in forta provocarea din acesta luna, din acest an, asa ca, ambitioasa cum sunt :) incerc si eu sa tin pasul cu ele.
Azi avem alb si negru. 
Ca baza am folosit lacul de unghii de la Flormar pentru a-mi  proteja unghiutele scurte. Apoi am folosit alb si negru alternativ pe fiecare deget.
 Alb - Gabrini no. 302
 Negru -Essence galactic black -85
Mai apoi am folosit aceleasi culori pentru floricele si m-am ajutat de un punctator pentru a le efectua.
Am aplicat mini floricele negre si pietricele argintii in interiorul florilor.
Si asta e tot!!!!

Va pup si sper din tot sufletul sa va placa!



Hello!! 2013 came  very quickly.  The girls from the Crumpets have  began this month challange in force ,so I decided  to try it myself :) and  keep up with them.
Today we have white and black.
As base, I've used the nail polish from Flormar to protect my short nails. Then I used black and white alternately on each finger.
  White - Gabrini no. 302
  Essence Galactic Black-Black -85
Then I used the same colors for the flowers and I helped myself with a dotting tool.
I applied black mini flowers and silver rines inside flowers.
And that's it!!

 Kiss and I really hope you enjoy it!














15 comments:

  1. Vai,sunt foarte simpatice si originale!Cred ca talentatele ca tine in manichira stiu ca e nevoie de multa imaginatie,pe care eu o apreciez!La multi ani!
    A.L.E

    ReplyDelete
    Replies

    1. Ale ma simt magulita. Multumesc din suflet pentru remarca. Astfel de comentarii imi dau aripi. Scuze ca raspund greu la comentarii, insa am ceva probleme cu blogul. PUP>

      Delete
  2. Ce bine se vede modeluuul! Perfect

    ReplyDelete
  3. Wow! Ce fain e modelul, arata asa de bine, imi place ca ai folosit si pietricele :)

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. imi place mult combinatia alb-negru, imi plac si floricelele cu pietricele :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merci Ela. Te astept si pe tine in provocare. Poti incepe de unde vrei tu. Stiu ca esti foarte talentata si ai veni cu midele superbe. Te pup.

      Delete
  6. Very good post! We are linking to this particularly great content on our website.
    Keep up the good writing.
    Also see my site - diets that work for women

    ReplyDelete

Thank you kind for your wonderful comments and of course for taking a moment from your precious time to write your beautiful words here. Kisses and I hope you enjoyed.